04-12-2012

Is het gelukt?

Oke, hallo allemaal.

Eens kijken of het nu is gelukt om iets neer te zetten op dit blog.
Het is allemaal nog heel erg nieuw, maar door te doen en te oefenen moet het toch gaan lukken.

Al een poosje ben ik bezig om via blogger mijn quiltavonturen te gaan vertellen, en vanochtend dacht ik: YES, nu ga ik ervoor.Niet wetende dat dit me nog een dag zou kosten  :-)

En ja, je zult het vast wel herkennen, ik ben een quiltverslaafde en dan is een tijd achter de computer doorbrengen een ramp... 
Ik ben met een mooi werkstuk bezig en wilde daar eigenlijk vandaag mijn tijd aan besteden, maar goed.  Morgen weer een dag om aan dit leuke stuk verder te gaan

2 opmerkingen:

  1. Hallo Rita, je blog ziet er leuk uit. Ik ga je volgen.
    Groet van Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit . Ben benieuwd, smaakt naar meer. Sukses en pas maar op dat het quilten niet in het gedrang komt.Kun je nog iets vertellen over de tentoonstelling die volgend jaar komt? ik ben datum kwijt.Nogmaals sukses , groeten trudy Bertels

    BeantwoordenVerwijderen