20-12-2012

Nagenieten van de vakantie

 
Op de Groese Quiltdag hebben ze i.v.m. het 5 jarig bestaan van de winkel geld ingezameld en kado gegeven.Ik heb beloofd hier stoffen van te kopen en dit vooral niet te doen in vanuit mijn eigen winkeltje.  Uiteindelijk moet ik toch ook reden hebben om in quiltwinkeltjes te shoppen.
Ik zou na deze Groese Quiltdag een midweekje op vakantie gaan met mijn quiltvriendin Ank en allebei willen we dan graag quiltwinkels bezoeken om ons quiltvirus te voorzien van antiviruslapjes
 Waar we terecht kwamen was geen klein quiltwinkeltje maar bij de De Naaidoos in Nieuw Buinen.  Een winkel waar je 3 dagen kunt rondlopen.  Dat hebben we niet gedaan, maar ik heb er wel hele leuke stoffen gekocht.
De stofjes en de eerste blokken mogen jullie zien, maar wat het wordt????  

Dat blijft de grote verrassing.

2 opmerkingen:

  1. wauw, prachtige kleuren! Ben heel benieuwd hoe de quilt er uiteindelijk uit komt te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Lekker levendige kleuren!
    Ben benieuwd naar het eindresultaat...

    BeantwoordenVerwijderen