22-04-2013

Gezellig

Afgelopen dinsdagmiddag was het zover, Ank en ik gingen op weg naar Amsterdam.
We zouden immers op woensdag in de Bricoleur de workshop van Lies Bos Kleuren en Lef gaan doen.
Omdat het teveel was om op ene dag met file e.d. heen en weer te reizen, hadden we er voor gekozen om ergens een Bed en Breakfast te doen.  We kwamen uit bij B&B, dit was maar 3 minuten lopen naar de Bricoleur, dus dat was best wel grappig.
Eenmaal aangekomen bij B&B werden we aller hartelijkst ontvangen en waren aangenaam verrast met wat we allemaal zagen. Kijk maar eens op haar website, je keek je ogen uit.
Na  de volgende ochtend genoten te hebben van een heerlijk ontbijt
 
 
 
 gingen we op weg naar De Bricoleur en onderweg
kwamen we iemand tegen en die liep te lachen, maar geen idee waarom. Nog eens kijken en  jahoor, ik zag wel een bekend gezicht, maar je verwacht toch niet iemand van FaceBook tegen het lijf aan te lopen.  Maarja, tegenwoordig is de wereld klein en kom je inderdaad ook mensen waar je contact mee heb op facebook tegen buiten op straat.
Even later kwam deze lachende Mevr de winkel binnen en wist ik het zeker   jahoor,  Elly,  wat leuk om je nu in het echie tegen te komen, en wat hebben we deze dag met elkaar gelachen :-)))
 
 
De cursus begon nadat we door Willy ook hartelijk waren ontvangen en voorzien van een lekker kopje koffie, en voor je het wist kregen we het licht,donker, koud,warm. Ongelofelijk dat een mens dat alles kan hebben op 1 dag  :-)).    Het was reuze interessant en goed te volgen, en Lies geeft les op een manier waar je geregeld flink in de lach schiet, en dat maakt zo'n dag geweldig. Iets waar je weer op terug kan kijken met een lach.
Aan het eind van de dag kwamen alle kleuren en gemaakte stukjes bij elkaar. Geweldig om te zien wat kleuren doen, hoe je ermee kan werken en wat er gebeurd met diverse combinatie.
Het was een hele leuke, gezellig maar vooral leerzame dag dankzij Lies Bos!
Mijn handen jeuken om te gaan beginnen aan een nieuw werkstuk om alles wat ik heb geleerd op deze workshop in depratrijk te gaan brengen.
 
Ik laat het jullie zeker zien als ik er aan ga beginnen
Tot volgende keer!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten