01-10-2013

Groese Quiltdag

Zo, de Quiltvakantie zit er al weer op!!
Dan ben je zo lang aan het voorbereiden en 'ineens' is het al voorbij.
Afgelopen maandag kwamen de dames aan. Even gezellig koffie drinken, de mannen uitzwaaien en kennis maken met elkaar.
Na de lunch is het tijd om écht aan de slag te gaan!
Er zijn in de loop van de week ontzettend leuke projecten ontstaan. Zo leuk om iedereen bezig te zien en te zien hoe er steeds meer nieuwe creatieve ideeën bijkomen.

Elke avond gezellig uit eten en daarna terug naar de zaal om nog even verder te werken.


 
 
Maarrrrr, vrijdag de winkel weer op orde gebracht, het weekeind even bijgekomen en dan volop verder met de voorbereiding voor de Groese Quiltdag.
Weer zo leuk!! De pakketjes zijn allemaal helemaal klaar. Maar geen zorgen; als je nog wilt inschrijven kan dat want er zijn er genoeg!
(Voor opgeven even een mailtje sturen naar de-parel@outlook.com)
Het belooft weer een hele leuke en gezellige dag te worden. En ik hoop dat jullie het werkstuk van dit jaar net zo leuk vinden als ik!!!
 
Ondanks dat ik dit allemaal héél erg leuk vind kijk ik ook uit naar mijn weekje vakantie.
Maandag vertrek ik , samen met mijn beste vriendin, voor een lekker weekje vakantie!!!
De winkel is dan natuurlijk dicht (7 t/m 12 Oktober)


 
 





2 opmerkingen: