26-01-2014

Jaaaa, de webwinkel is online


Hallo allemaal!

Nou, het is gelukt!
Na nog een weekje vullen is de webwinkel de online. Ik ben er heel tevreden mee.
Natuurlijk komt er de komende tijd nog veel meer bij.
Ook heb ik gelijk een uitverkoop gepland in week 6.
Dan zijn er diverse stoffen in de aanbieding voor €5,- per meter.
Dus zeker de moeite om even een kijkje te nemen in de winkel of in de webshop.

Vandaag verder een lekker rustig dagje gehouden. En ik was niet de enige ;)
Ondertussen kon ik lekker verder werken aan de Vriendschapsquilt. Zo'n heerlijke quilt om aan bezig te zijn! Ik wil hem graag af hebben, maar toch ook weer niet. Tja, hoe zit het nou eigenlijk???????
 
Ook ben ik nog een leuke tas aan het maken van mooie Downton Abbey stoffen. Daar heb ik nog geen foto's van dus dat komt nog.
 
 
 
 
 
 
 
 
 



1 opmerking:

  1. Wow, het ziet er fantastisch uit! En meteen die fantastische Downton Abbey stofjes erin gezet... Geweldig! Ik sprong zojuist een gat in de lucht toen ik zag dat je die stoffen hebt, ik heb echt heel veel winkels hiervoor afgebeld, niemand in Nederland heeft ze! Dus ik kom snel weer eens langs in Groede, als we weer in Zeeland zijn! Ben heel benieuwd of je ook de stofjes uit de serie "Mary" hebt!

    Heel veel succes met de webwinkel, maar dat gaat vast helemaal lukken!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen