10-01-2014

Tijd tekort


Jeetje, de tijd vliegt voorbij en ineens is het alweer geleden van de vakantie dat ik wat geschreven heb!
Maarrrrrrrrrrr........... ik heb niet stil gezeten!
Zoals jullie vast al gezien hebben is de website niet echt up to date meer. Niet omdat ik hem niet bij wil houden maar gewoon omdat hij niet voldoende mogelijkheden biedt en een hoop problemen geeft.
Dus tijd voor een nieuwe!
Daar ben ik nu volop mee bezig. Hij is nog niet online, maar zodra hij zover is krijgen jullie bericht!
Ik ben er ontzettend blij mee en ben straks erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Tot die tijd....... nog even geduld :)


Donderdag 16 januari, van 13:00 - 16:00 uur, is de workshop Apliquick, en er zijn nog plaatsen vrij.
Wil je snel, eenvoudig, precies en tot in detail leren appliceren met de tools van Apliquick?
Schrijf je dan nog in! Bel even naar 0117-376632 of stuur een email naar: de-parel@outlook.com
Tijdens de workshop gaan we aan de slag met een patroon welke alle onderdelen van de Apliquick behandeld. Het is mogelijk om de Tools van ons te lenen. Dan kunt u tijdens of na de workshop altijd nog beslissen of u ze wel of niet wilt aanschaffen.
Kosten: € 20,-



Ook hebben we nog enkele plaatsen vrij bij de gezellige workshop "Quiltladies".

De workshop bestaat uit 4 lessen en je maakt beide quiltjes!
De lessen vinden plaats van 10:00 - 12:30 uur op 18 januari, 8 februari, 15 Maart en 12 April.
Kosten: € 17,50 per les.
Opgeven kan via de-parel@outlook.com of bel naar 0117-376632

Ondertussen ben ik hard aan het werk met de vriendschapsquilt.
Hij is zooo leuk om te doen!
In de afgelopen weken heb ik een mooie hobbykamer gekregen (ojaaaa ook dat moest natuurlijk even tussendoor gemaakt worden)
Zo makkelijk! Alles bij de hand, de machine staat klaar en je kunt zo starten en stoppen wanneer je wilt!!
Das mijn plekkie :)

Fijne avond allemaal!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten