14-01-2013

Dingen van alle dag

Even ben ik een paar dagen zo druk geweest dat het niet lukte om te schrijven.
Druk met alle dagelijkse dingen en een verslaving aan quilten:-)
 Zeg nou eerlijk, wat is leuker,,,, quilten of achter de computer zitten. Voor mij weet ik het antwoord wel
Ik ben begonnen aan het maken van een onderdeel voor de quilt voor het Quinness Book of Record.
Meer informatie hierover vind je op De Hexameter
Ik heb zomaar een pakket gepakt en dit bleek de RKK van Oudewater te zijn.
Je hebt ook nog het Ooievaarsnest, stadhuis, de heksenwaag , hexagonnen enz.


Vrijdag was de bee en kwam er weer een sampler die op 1 blok na in elkaar gezet worden. En ook deze is weer zo mooi!





Zaterdag kwam een goeie quiltvriendin langs en die had ook een prachtige top bij zich



Tot volgende keer!

1 opmerking:

  1. We volgen elkaar al op Facebook, maar ik ga je nu ook toevoegen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen