21-01-2013

Geheimpjes

De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest met het afmaken van de quilt voor De Hexameter
Nog even doorquilten en dan is deze klaar!

En gisteren was natuurlijk een heerlijk dag om aan de keukentafel te werken aan de quilt voor de MIDWEEK .  Hoe die eruit ziet....  haha  dat verklap ik natuurlijk niet.  Maar het wordt wel heel leuk.  Ik wilde er wel een foto van maken, Maar de hond trok meer de aandacht,  zoiets als "Yes ik mag weer op de foto"   en als je heel goed kijkt zie je rechts een piepklein stukje van de vakantiequilt.
Meer verklap ik lekker niet, maar ik beloof wel dat jullie hem te zien krijgen na de midweek.
Gister was een koude dag, de houtkachel kreeg het amper aangestookt. En als we hout gingen pakken, ja dan gingen de hondjes mee de sneeuw en de kou in..   En dan zie je hoe 3 stoere honden zich weer gedragen als ze binnenkomen.   
 Stelletje koukleunen :-)
Vanmiddag ga ik nog even aan de vakantiequilt door en als de "bee"vanavond doorgaat ga ik nog even aan mijn Dear Jane werken. 
Komt er nog sneeuw vandaag?  Geen idee, maar ik blijf lekker binnen.
Kijken jullie ook uit met naar buiten gaan? 
Veel plezier vandaag en tot de volgende keer!!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten