05-02-2013

Onverwachts

Dit weekend werd het onverwachts druk.
Sinds zondag is mijn nieuwe  Facebooksite in de lucht, en kwam er weinig van quilten.
Ik nodig jullie uit als je ook op facebook zit om deze pagina te Like´n
Ook kun je foto's sturen via een bericht op facebook van  één van je mooiste quilts die we dan plaatsen in het inspiratiealbum.  
Heb je geen facebook en wil je toch foto's plaatsen?   stuur dan een mailtje met foto's naar mijn emailadres  (max 2 quilts per persoon) .  Vertel  iets over je quilt.  Wij zetten deze quilts in het album en vermelden je naam er bij
 
Gister 4 februari was het wereldkankerdag.  Voor diegene die mij niet kennen,  ook ik heb deze ziekte (gehad?) . In 2011 is bij mij longkanker geconstasteerd en is de linker longkwab verwijdert.
Preventief nog 4 chemokuren en nu is het hopen dat het wegblijft.
 
Naar aanleiding daarvan was ik door Palazzoli uitgenodigd om deel te nemen aan een workshop.
Het was een gezellige dag en we hebben een workshop gehad in het maken van twee Zeeuwse Knopen. Deze workshop werd gegeven door Caroline van atelier Quast.
 
 
Tussen de middag werden we verwent met een heerlijke lunch, verzorgt door Palazzoli.
Een geweldige dag, verzorgt door geweldige mensen!!
 
Tot volgende keer
 

1 opmerking:

  1. Fantastisch zoals je alles oppakt, je leven inhoud geeft en deelt met ons. Je straalt enorm veel positieve energie uit! Waar zijn die zeeuwse knopen van gemaakt? Ze zijn erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen